Blood Workers.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Hilary
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Demitri
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Jonas.
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Theodor-Dominic
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Bree
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Eragon
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Jessica
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Ethan
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Dominique
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Sedna
Sterlin City Aura Vote_lcapSterlin City Aura Voting_barSterlin City Aura Vote_rcap 
Seneste emner
» Besøg af lillebror - Dominique
Sterlin City Aura Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 4:53 am af Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Sterlin City Aura Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:38 pm af Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Sterlin City Aura Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 6:41 am af Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Sterlin City Aura Icon_minitimeLør Okt 26, 2013 4:54 am af Hilary

» Okay, mafia-plot?
Sterlin City Aura Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:12 pm af Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Sterlin City Aura Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:45 am af Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Sterlin City Aura Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:20 am af Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Sterlin City Aura Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 4:49 am af Dominique

» En ny familie - Hilary
Sterlin City Aura Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 12:07 am af Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Sterlin City Aura Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 8:55 am af Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Sterlin City Aura Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:20 am af Gæst

» Undskyld ~
Sterlin City Aura Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 3:58 am af Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Sterlin City Aura Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 11:20 pm af Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Sterlin City Aura Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:43 am af Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Sterlin City Aura Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:01 am af Gæst

» Tændt - Bree
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 1:35 am af Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Sterlin City Aura Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 7:34 am af Bree

» Lidt nyheder fra A.
Sterlin City Aura Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 6:40 am af Jonas.

» Idé til konflikt
Sterlin City Aura Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 5:20 am af Jonas.

» Søgning af emner og andet
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:54 pm af Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 8:39 am af Nanalew

» What to do? - Jessica
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:51 am af Dave

» Moi søger peeps ;-)
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:06 am af Bree

» Relationer
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:05 am af Bree

» We meet again - Ethan
Sterlin City Aura Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 1:40 am af Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Sterlin City Aura Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:08 am af Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Sterlin City Aura Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:36 am af Bree

» Never Say Never
Sterlin City Aura Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:19 am af Bree

» Time to make friends - Ethan
Sterlin City Aura Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 8:38 am af Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Sterlin City Aura Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 7:37 am af Jessica

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 30, Ons Sep 22, 2021 8:36 am

 

 Sterlin City Aura

Go down 
ForfatterBesked
Nanalew
Admin + Mafia Boss
Nanalew


Bosted : Some where.. In your ass.<3
Antal indlæg : 16
Join date : 11/03/13

Sterlin City Aura Empty
IndlægEmne: Sterlin City Aura   Sterlin City Aura Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 10:18 am

Mordet foran skolen


Avisen indeholder ingen censur. Læsning på eget ansvar.

Selv i det sene marts kan der ske mord. I eftermiddags var der et mord lige ude for Sterlin City International School. En mand kom og hentede sin femtenårige søn fra skole og begge blev fundet på gaden brutalt myrdet. Den fjortenårige borgmester datter, Sedna fandt sønnen og faren på fliserne lige uden for skolen. Sedna var besvimet ved synet af det brutale mord og efter lang tids bekymring måtte faren, sætte nogle ud og lede efter sin datter. Hilary, borgmesterens anden datter blev informeret og var tilfældigvis i området og var hurtigt ved sin lillesøster. Inden længe havde Hilary kontaktet sin kæreste, Eragon som hurtigt nåede til gerningsstedet, og medbragte politiet.
”Jeg fik et opkald fra min far og fik at vide jeg skulle smide alt jeg havde i hænderne og finde Sedna,” siger Hilary med tåre i øjnene, mens hun beroliger sin lillesøster. ”Da jeg nåede her var jeg i tvivl om hvad jeg skulle gøre. De lå jo bare der sprættet op med deres organer ud over det hele! Jeg ringede så til Eragon og fik ham herud,” sagde hun og pegede på sin kæreste. ”Jeg har ikke gjort så meget andet end at tage mig af Sedna.” afslutter hun sin forklaring, på hvad hun oplevede.
Politiet undersøgte sagen nærmere, men fandt ingen håndaftryk. Det er dog tydeligt at der er blevet brugt en hobbykniv, en økse og en ståltråd. Øksen blev brugt til at aflede faren ved at få den i skulderen, hvorefter sønnen blev kvalt med ståltråden. Derefter fik faren brutalt skåret hovedet af med øksen. Her efter havde gerningsmanden taget sig til at splitte ofrene op og rode rundt i deres organer.
”Det er skrækkeligt, nu kan man ikke sende sine børn hjem længere, uden at bekymre sig om at de bliver dræbt,” lyder det fra en bekymret mor som hentede sin datter fra skolen.
”Jeg vil helst bare være alene, dette har været lidt for meget for mig” fortæller Sedna ikke var i stand til at svare flere spørgsmål af chokket. Vi har dog forhørt fra nogle af Sendas venner at hun var ret gode venner med den dræbte dreng. Sedna blev ført hjem i god behold, dog med varige men.
Faderen Charles Matthesen, og sønnen Charlie Matthesen var de to dræbte. Theodor-Dominic var kontaktet af politiet og en psykolog, ved drabet af hans familie medlemmer. Psygologen blev hos Theodor-Dominic for at berolige ham, og måske hører noget mere om hvordan familiens forhold havde været.
Naboerne fortæller at Theodor-Dominics far havde været sindssyg og sagtens kunne være gerningsmanden. Andre naboer fortæller at det var den mest velfungerende familie de havde set. Dette virkede dog meget mistænksomt, nævnte de. De syntes deres forhold gik lidt for godt, og at sønnerne kunne tænkes at være misbrugt.
”Familien har ingen fjender. Ikke nogen som hader os nok til at slå nogen ihjel” udtalte Theodor-Dominic som var ude af stand til at svarer på flere spørgsmål.
Mafia lederne Zebastian og Nanalew er begge blevet forhørt om mordet, men ingen af dem mener af have noget med det at gøre. Begge nævnte hinanden inden interviewet sluttede. Vi opsøgte Mafia lederne flere gange, men havde intet at dele.
"Sikkerheden skal virkelig forstærkes!" sagde Hilary beslutsomt til pressen og forlod gerningstedet med sin søster under armen. Alexsander smækkede døren i for pressen og nægtede at besvare spørgsmål.
Politiets videokamera fangede en gerningsmanden på få billeder. Gerningsmanden var i ført en sort hættetrøje med et lyst print som siger 'I hate Mondays', en lys kasket, mørke bukser og grønne converse. Huden var meget lys, formodes at være skandinavisk. Politiet ved endnu ikke hvem morderen er og beder alle om at fortælle, hvis de har en genkendelse af morderens påklædning. En hvis De har en genkendelse, tager vi imod, hvis De vil være anonym.
Politiet vil nu gøre alt for at gøre gaderne trygge og finde et sted de hjemløse kan opholde sig, så og så de hjemløse kan føle sig sikre på gaderne. De har allerede nu fået en arkitekt til at begynde at designe et sted hvor de kan opholde sig. Der er dog tvivl om om de hjemløse kan være der.

Sterlin City Aura Rip-amy-winehouse
Tilbage til toppen Go down
 
Sterlin City Aura
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sterlin City Aura.
» Sterlin City Aura.
» Sterlin City Aura.
» Palæer i/udenfor Sterlin City.
» Villaer i/udenfor Sterlin city.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Blood Workers. :: Out Of Game. :: International News-
Gå til: