Blood Workers.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Hilary
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Demitri
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Jonas.
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Theodor-Dominic
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Bree
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Eragon
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Jessica
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Ethan
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Dominique
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Sedna
Søgning af emner og andet - Page 3 Vote_lcapSøgning af emner og andet - Page 3 Voting_barSøgning af emner og andet - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Besøg af lillebror - Dominique
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 4:53 am af Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:38 pm af Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 6:41 am af Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 26, 2013 4:54 am af Hilary

» Okay, mafia-plot?
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:12 pm af Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:45 am af Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:20 am af Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 4:49 am af Dominique

» En ny familie - Hilary
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 12:07 am af Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 8:55 am af Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:20 am af Gæst

» Undskyld ~
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 3:58 am af Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 11:20 pm af Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:43 am af Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:01 am af Gæst

» Tændt - Bree
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 1:35 am af Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 7:34 am af Bree

» Lidt nyheder fra A.
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 6:40 am af Jonas.

» Idé til konflikt
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 5:20 am af Jonas.

» Søgning af emner og andet
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:54 pm af Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 8:39 am af Nanalew

» What to do? - Jessica
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:51 am af Dave

» Moi søger peeps ;-)
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:06 am af Bree

» Relationer
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:05 am af Bree

» We meet again - Ethan
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 1:40 am af Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:08 am af Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:36 am af Bree

» Never Say Never
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:19 am af Bree

» Time to make friends - Ethan
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 8:38 am af Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 7:37 am af Jessica

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 30, Ons Sep 22, 2021 8:36 am

 

 Søgning af emner og andet

Go down 
+4
Hilary
Sedna
Nanalew
Demitri
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 13, 2013 5:51 am

Okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:25 am

Hey! Jeg vil da meget gerne emne med dig, Demitri! ^^ Nogle idéer til plots, eller er jeg nødt til at sætte gang i min kreativitetstømte hjerne?
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:30 am

Tror den hjerne skal igang ;-)
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 4:25 am

Din nød, altså. Nå, men så lad mig da se. Udfra dine plots, tænker jeg; Familie eller flirt - gammel som ny. Jeg ved ikke helt hvad du vil, og for min skyld kan det såmænd sagtens være begge dele. Dog ved jeg ikke lige hvad det kunne være med familie - muligvis noget kusineværk, eller noget - men ellers lyder flirt også sjovt. Bree er selv en meget flirtende personlighed, så det kunne måske passe ret godt ind ;-)
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 8:55 am

Tjo. Er lille Brise på nitten ikke lidt for ung til at have en flirt med en gammel mand som mig? Hoho ;-)

Ej! En flirt er okay men da jeg jo er far kan jeg ikke tillade mig at være en gris med alle de piger ;-)
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:17 am

Neeeeej, da! ;-) Ej, men det er såmænd også helt i orden, hvis du hellere vil have et andet plot? :-)
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 3:54 am

Nejnej! Det er helt okay! Jeg er frisk ^^
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 4:37 am

Nej, vent! Jeg skal da være barnepige! ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 4:39 am

Nu bliver jeg helt forvirret... Troede at du ville være en flirt? oo

Medmindre du altså vil være begge dele? Det kunne jo være sådan vi mødes? ^^
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 5:07 am

Jeg ved det ikke! Der er alt for mange fyre! D: OO'
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 5:18 am

Ja det kan jeg godt se... Bare tænk over det, ikke? Det haster jo ikke ^^
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:16 am

Det skal jeg gøre - tak du <3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:28 am

Det skal du slet ikke takke for <3
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:33 am

Ih altså <3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:48 am

Jeg mener det! Bare tag din tid <3
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:49 am

Du er sød <3
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 7:03 am

Så er vi to <3
Tilbage til toppen Go down
Bree

Bree


Bosted : Hos Rachelle og Zebastian Spencer.
Antal indlæg : 39
Join date : 03/05/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 7:05 am

Hæ <3
Tilbage til toppen Go down
Nanalew
Admin + Mafia Boss
Nanalew


Bosted : Some where.. In your ass.<3
Antal indlæg : 16
Join date : 11/03/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 8:31 am

Demitri, kan du ikke give mig et sted at lave emnet >.<?
Tilbage til toppen Go down
Demitri

Demitri


Bosted : Et lille hus tæt på skolen
Antal indlæg : 47
Join date : 28/04/13

Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:54 pm

Jo da! Hvad med springvandet? ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søgning af emner og andet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgning af emner og andet   Søgning af emner og andet - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søgning af emner og andet
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Emner og relationer.
» I can not live without ya! Emner.
» I seek people //EMNER PLEASE OAO//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Blood Workers. :: Out Of Game. :: Søgning.-
Gå til: