Blood Workers.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Hilary
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Demitri
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Jonas.
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Theodor-Dominic
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Bree
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Eragon
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Jessica
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Ethan
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Dominique
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Sedna
Sterlin City Aura. Vote_lcapSterlin City Aura. Voting_barSterlin City Aura. Vote_rcap 
Seneste emner
» Besøg af lillebror - Dominique
Sterlin City Aura. Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 4:53 am af Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Sterlin City Aura. Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:38 pm af Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 6:41 am af Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Sterlin City Aura. Icon_minitimeLør Okt 26, 2013 4:54 am af Hilary

» Okay, mafia-plot?
Sterlin City Aura. Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:12 pm af Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:45 am af Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Sterlin City Aura. Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:20 am af Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Sterlin City Aura. Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 4:49 am af Dominique

» En ny familie - Hilary
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 12:07 am af Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Sterlin City Aura. Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 8:55 am af Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Sterlin City Aura. Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:20 am af Gæst

» Undskyld ~
Sterlin City Aura. Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 3:58 am af Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 11:20 pm af Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:43 am af Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Sterlin City Aura. Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:01 am af Gæst

» Tændt - Bree
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 1:35 am af Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Sterlin City Aura. Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 7:34 am af Bree

» Lidt nyheder fra A.
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 6:40 am af Jonas.

» Idé til konflikt
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 5:20 am af Jonas.

» Søgning af emner og andet
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:54 pm af Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 8:39 am af Nanalew

» What to do? - Jessica
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:51 am af Dave

» Moi søger peeps ;-)
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:06 am af Bree

» Relationer
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:05 am af Bree

» We meet again - Ethan
Sterlin City Aura. Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 1:40 am af Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:08 am af Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:36 am af Bree

» Never Say Never
Sterlin City Aura. Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:19 am af Bree

» Time to make friends - Ethan
Sterlin City Aura. Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 8:38 am af Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Sterlin City Aura. Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 7:37 am af Jessica

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 30, Ons Sep 22, 2021 8:36 am

 

 Sterlin City Aura.

Go down 
ForfatterBesked
Jonas.
Admin
Jonas.


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 41
Join date : 11/03/13

Sterlin City Aura. Empty
IndlægEmne: Sterlin City Aura.   Sterlin City Aura. Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 11:48 pm

Tidlig lørdag morgen blev Sterlin City Internation Bank røvet af nogle ukendte gerningsmænd. Vidnerne der var der sagde de aldrig skød våbene og at røverne gjorde det som var det en rutine, et lignende røveri i byen var der sidst for fem år siden. Folk der går på gaden må gerne holde øjne og øre åbne. Sterlin Citys politi har brug for alt den hjælp de kan få. Bank røverne blev sidst set køre væk fra stedet i en Porsche Cayenne. Der var en pige ved navn Ashley Fjell inde og man så aldrig hun kom ud med gidslerne. Politiet tror at Ashley blev taget med ud af bank røverne. Ashley er ca 134 CM høj, fjorten år, hun går rundt i en sort trøje og nogle lyseblå jeans, hun havde nogle convers på og hendes hår er ildrødt. Ashley er tretten år og både hendes mor og far er bekymret for hende.
"Vi vil bare gerne have vores datter med hjem" Lød det fra de grædende forældre. Der var en kvinde i banken der sagde at Ashley var der for at hæve nogle penge til hendes far, men hendes far kunne ikke svare da han var helt nede.
"Jeg sagde jo til dem de ikke skulle sende hende af sted, havde de hørt på mig var dette ikke sket. Men nu må i have mig undskyldt, jeg har et barnebarn jeg skal ud og finde, ingen skal røre min lille engel." Lød det fra farfaren der virkede rasende over nogen havde taget hans barnebarn fra sig. Man ved dog den ene af røverne er Claro Sepancher.
"Nej, jeg ved ikke hvor Claro er, men jeg prøver at finde ud af det, da jeg så billedet vidste jeg med det samme var det ham, men politiet burde holde øje med ham der, politiet holder øje omkring hans hus og jeg er selv på udkig efter ham. Familien skal have sin datter tilbage i sikkerhed, men hans makker kan jeg ikke sige meget andet om end at sige politiet kender ham i forvejen." Lød det fra den nydannede far Eragon Sepancher. Eragon sagde at han også vil prøve at hjælpe familien med at få deres datter tilbage i sikkerhed hvilket ikke gjorde familien gladere. Eragon der er kendt af politiet fra nogle gamle sager som også var snigskytte for millitæret for fire år siden, ville hjælpe politiet. Eragon er også kendt til at være våben ekspert og det var ham politiet brugte da Carone blev skudt for nogle måneder siden.
"Staten vil hjælpe med at finde Ashley. Vi lader ikke nogen i stikken når vi kender til det der er sket" lød det fra borgmesteren Alexsander. Alexsander der i mange måneder nu har været borgmester har hold øje med folk der har brug for hjælp, men der er stadig nogle der ikke helt har fået hjælpen endnu. Jonas Private der nu har boet på gaden siden en alder af fire efter hans forældre omkom i en ulykke fik fik aldrig den hjælp han havde ret til at få. Jason fik for et par måneder en adgang til Sterlin City International School af en ukendt mand der lagde penge og en seddel hvor der stod hvor man kunne finde Jonas. Men mon folk har tænkt på ham? Nej, de fleste går udenom ham i en stor rundkreds og lader som om han ikke eksistere.
"Folk behøver ikke tænke på mig, jeg dør bare langsomt af kulden, har jo ikke nogen penge." Lød det fra den meget trætte Jonas der ikke har nogen at snakke med. Børnehjem vil ikke engang tage imod ham da de ikke finder noget der passer til ham. Jonas der 15 år har nu levet uden sine forældre og på gaden i 11 år, tolv år om fire dage. Man kan godt se på ham at livet langsomt glider ud af ham og han har brug for hjælp, ikke mindst et varmt bad og en tur til lægen.
"Mig og Hilary har snakket om at tage til Jason til os, det var også derfor hun kørte af sted i vores bil da i kom" lød det fra Eragon der havde den få uger gamle baby i sine arme og vuggede ham. Men ikke alle er ligeglad kan vi se, men hvad der sker? Det ved vi ikke, følg med i næste nyhed der kommer.
Tilbage til toppen Go down
https://bloodworkers.danskforum.net
 
Sterlin City Aura.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sterlin City Aura.
» Sterlin City Aura
» Sterlin City Aura.
» Palæer i/udenfor Sterlin City.
» Villaer i/udenfor Sterlin city.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Blood Workers. :: Out Of Game. :: International News-
Gå til: