Blood Workers.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Hilary
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Demitri
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Jonas.
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Theodor-Dominic
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Bree
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Eragon
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Jessica
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Ethan
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Dominique
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Sedna
Visit on a surprised - daddy Vote_lcapVisit on a surprised - daddy Voting_barVisit on a surprised - daddy Vote_rcap 
Seneste emner
» Besøg af lillebror - Dominique
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 4:53 am af Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:38 pm af Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 6:41 am af Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeLør Okt 26, 2013 4:54 am af Hilary

» Okay, mafia-plot?
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:12 pm af Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:45 am af Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:20 am af Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 4:49 am af Dominique

» En ny familie - Hilary
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 12:07 am af Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 8:55 am af Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:20 am af Gæst

» Undskyld ~
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 3:58 am af Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 11:20 pm af Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:43 am af Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:01 am af Gæst

» Tændt - Bree
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 1:35 am af Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 7:34 am af Bree

» Lidt nyheder fra A.
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 6:40 am af Jonas.

» Idé til konflikt
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 5:20 am af Jonas.

» Søgning af emner og andet
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:54 pm af Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 8:39 am af Nanalew

» What to do? - Jessica
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:51 am af Dave

» Moi søger peeps ;-)
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:06 am af Bree

» Relationer
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:05 am af Bree

» We meet again - Ethan
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 1:40 am af Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:08 am af Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:36 am af Bree

» Never Say Never
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:19 am af Bree

» Time to make friends - Ethan
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 8:38 am af Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 7:37 am af Jessica

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 30, Ons Sep 22, 2021 8:36 am

 

 Visit on a surprised - daddy

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 6:03 am

Sted: Hjemme hos faren
Tid: Middag
Vejr: Lunt
Omgivelser: vejen der til
Påklædning Visit on a surprised - daddy 34e6qea

Faderen havde invitet hende og Eragon til kaffe, men kun en kom, og det var Hilary med en udspildet mave, det var det andet barn der lå derinde. Hende ønske om at blive gravid igen, var sket, og det var takket været hendes elskede mand. Hun mindes ikke at hendes far havde udtalt sig om det med Oliver var uægte, eller at hun giftede sig med Eragon, på trods af at hun ikke kendte hans erhverv.
Hun stod uden foran døren og ventede på tøvende på, at hun ville ringe på, men var det nu en god idé? Hun havde en sort tæt siddende langærmet på, og da solen skinnede lidt, havde hun solbriller på, løs hår og nogle tætsiddende bukser og bare nogle klipklapper.
Hendes hånd rørte dørklokken og ind gik hun, hun åbnede selv døren og gik ind. "Hej far! Hvor er du?" spurgte hun, og lade solbrillerne. Hun havde taget klipklapperne af og gik i stuen, hun gik hen til en kommode og tog et billede op af hendes mor, et lille smil bredte sig over hendes læber. Hvis Aleksander kom ind, så han hende fra ryggen af, og ville der for ikke se hun var gravid igen. Hun sukkede dybt og kørte en hånd gennem det løse lange brunblondte hår.
Hilary havde ikke set hendes far længe, hun havde dog også haft travlt med at passe Oliver, hjælpe Jonas med lektierne og hygge med Eragon. De var sammen tit, og når de ikke tog sig af børnene kunne det godt ende med de faldt i søvn på sofaen, eller at Hilary gjorde det, hun rettede normalt lektier og læste aftaler om skolen, når det var. Hun skulle snart tilbage til skolen, men hun ventede lidt, Oliver var lige blevet stor nok til at Eragon ville kunne tage sig af ham, helt alene!
Tilbage til toppen Go down
Alexsander
Bogmester familiemedlem
Alexsander


Bosted : Borgmester bygningen, da der bliver tildelt en penthouse.
Antal indlæg : 8
Join date : 23/03/13

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeTors Okt 24, 2013 6:43 am

Visit on a surprised - daddy Mark-Harmon

Hele huset havde fået den helt store rengøring. Alexsander havde vrisset af rengøringsfolket, han mente de havde arbejdet for langsomt, men nu var næsten alt klart. Alexsander rettede på sit jakkesæt, jakkesættet var helt nyt og det var ikke den slags silkejakkesæt han normalt ville have valgt at gå med. Alexsander lod sig tage en indånding, dette var en stresset tid. Alexsander havde meget at arbejde med under jorden ud over hans borgmesterjob, han måtte være sikker for at holde byen ren med de midler han havde. Inden for den seneste uge, var over tre hundrede medarbejdere blevet fyret fordi de ikke havde gjort deres arbejde, og bare lod byen miste sine penge.
Det ringede på døren, men hans datter Hilary havde det med bare at gå ind, uden at han fik lov til at åbne døren. "Jeg er i køkkenet, min pige!" Alexsander satte maskinen over til kaffen, han gik hen på køkkenbordet og åbnede pakken med bagerens chokolade kage, en kage der personligt var hans favorit. "Kommer du herud? Jeg skal sikre mig at maskinen ikke gå ud igen, den har haft nogle problemer her på det seneste." Alexsander smilede, han måtte vel tage ud en dag og købe en ny kaffemaskine, den her var både dyr i watt og så gik den hele tiden i stykker, men den var efterhånden gammel. Maskinen havde kørt fra dengang hans kone, hvilket ville sige, hans børns mor, var atten. Alexsander lukkede sine øjne og så hende for sit indre blik, han så hende en sidste gang og åbnede øjnene, han havde hende altid for sit indre blik når han lukkede øjnene. Men han elskede hende også overalt på jorden, ligesom han elskede sine børn.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 3:40 am

Hilary havde hørt han sagde hvor han var, da hun var gået ind i stuen, hun havde dog tøvet med at svare til nu. "Okay far" sagde hun og stillede billedet af sin mor igen. Hilary havde givet Sedna skylden for morens død lige siden den gang hun døde. Hvilket var lige efter Sedna blev født, men nu var der så også ti års alder forskel, samt Hilary havde skulle levet op til nogle helt andre vilkår end Sedna skulle, det var ikke vidst om det var derfor at hun næsten ikke fortalt sin far noget om hvornår hun var gravid.
Hun så sig om, hans stemme kom endnu en gang. Et lille smil bredte sig over hendes læber. Et lille 'mhm' blev mhm'ede af hende. Hun gik ud på mod køkkenet. "Hvorfor ønsker du dig ikke bare en far? Du har jo snart fødselsdag alligevel?" sagde hun så og stop i dørkarmen og lænede sig op ad den.
"Uuh, chokoladekage" sagde hun drilsk og grinte svagt for sig selv. Hun så glad hen på sin far. Hun var ikke vidst om han kunne se hendes mave eller om han var for optaget af kagen og kaffen.
Tilbage til toppen Go down
Alexsander
Bogmester familiemedlem
Alexsander


Bosted : Borgmester bygningen, da der bliver tildelt en penthouse.
Antal indlæg : 8
Join date : 23/03/13

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 4:08 am

Alexsander kiggede på kaffen, han kunne høre hvad hun sagde i stuen og ville godt svare, men tænkte lidt. Hun havde ret, han havde jo snart fødselsdag, men han ville ikke miste den. Alexsander vende sig om. "Det er jo en kaffe maskine fra dengang." Alexsander stoppede sig selv, han havde fået øje på Hilarys mave og gik langsomt mod hende. "Er det?" Alexsander kiggede på hende, han havde ikke set hende første gang hun havde været gravid, før efter hun havde født, han stoppede ved hende og satte en hånd på hendes mave, han kunne ikke tro sine egne øjne.
Alexsander havde et glimt i øjnene. "Havde du været gravid da du boede herhjemme, så havde du fået en endefuld, men jeg havde glemt hvor smukt det ser ud. Du ligner din mor dengang hun var gravid med dig." Alexsander smilede, en let dråbe gled ned fra hans øje, han var ikke sikker på han havde reageret sådan hvis det var Sedna, men han kunne ikke lade vær med at smile. "Det er vel dig og Eragons, ikke?" Alexsander kiggede på Hilary, han smilede til hende med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 4:27 am

Hilary smiltede svagt til hans kommentar. Dengang, gode tider med mor. Hilarys glade blik blev hurtigt uroligt, da han spurgte om det var. "Ja far.." sagde hun stille og uroligt, da han roligt satte en hånd mod hendes mave, var hun endnu usikker på om detvar godt eller skidt.
Et lille grin undslap hendes læber da han kom med den kommentar, men hun smilede kort da han samlignede med hendes mor. "Tak far, det betyder meget for mig.." sagde hun og tog sin fars hånd.
Hun kunne ikke minde at have set ham fælde en tåre før, men det var så også længe siden, sidst var da hun var 10 år, da moren var død.
"Ja, det er skam Eragons og min, som den første.. Denne gang var det så bare planlagt" sagde hun og så på sin far med et vigtigt blik. "Men far.. Der er noget der plager mig.. Da Oliver blev født.. Var det jo uden for noget som helst.. Var du sur på mig der?" spurgte hun så og slap hans hånd.
Moren havde ike været sur eller noget, men nok mere glad over hun skulle være mormor.
Hilary sank en klump.
Tilbage til toppen Go down
Alexsander
Bogmester familiemedlem
Alexsander


Bosted : Borgmester bygningen, da der bliver tildelt en penthouse.
Antal indlæg : 8
Join date : 23/03/13

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeFre Okt 25, 2013 7:03 am

Alexsander kiggede på hende og sendte hende et smil. Han kiggede på hende og følte en inderlig stolthed som han lod sig vise i sine øjne. Han kiggede på hende og smilede. Han krammede hende ind til sig men prøvede at passe på hendes mave, han gav hende et kys på panden og sendte hende et smil. Han var stolt.
Han smilede til hende da hun takkede, han tog imod hendes hånd og kiggede på hende. "Det var så lidt. Jeg har faktisk et billede af hende da hun var gravid med dig og et fra da hun var gravid med Sedna. Men jeg gemmer dem lidt." Han smilede, han kunne ikke sætte ord på så meget lige nu.
Alexsander kiggede på hende, han kunne godt regne ud hvad hun tænkte, han kendte jo sine børn på visse punkter. "Undskyld.." Han kiggede på hende og fjernede tåren, han holde stadig fast i hendes hånd med et meget blidt tag.
Han kiggede på hende da hun sagde det var planlagt, så var det jo godt, han kiggede på hende og smilede så hun kunne regne ud hvad han tænkte. Han kiggede på hende. "Nej min pige, jeg var ikke sur på dig. Jeg kan ikke blive sur på mine børn, eller jo, men dog ikke på det tidspunkt. Der skal meget mere til." Alexsander kiggede på hende og sendte hende et smil. Han tog fat i begge hendes hænder med et blidt tag, han ville ikke have hun fik ondt.
Alexsander kiggede på sin datter og gav hende et kys på panden. "Din mor ville være stolt af dig min pige. Jeg er både stolt over i har holdt sammen, og at i kæmper sammen." Han smilede.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitimeLør Okt 26, 2013 4:54 am

Hilary var forsat urolig over det, hendes far ville da have været blevet sur, dengang med Oliver, men lod han det bare gå, som om det ikke var sket? Hendes tanker kørte rundt om det. Da Alexsander begyndte at snakke om hvordan hun minde om sin mor, varmede det forsat om hendes hjerte. Moren, hun savnede hende sådan!
Hun så på ham, da han sagde undskyld, for hvad?

//skriver resten senere ):
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Visit on a surprised - daddy Empty
IndlægEmne: Sv: Visit on a surprised - daddy   Visit on a surprised - daddy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Visit on a surprised - daddy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Blood Workers. :: Midtbyen :: Rådhuset.-
Gå til: