Blood Workers.
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Hilary
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Demitri
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Jonas.
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Theodor-Dominic
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Bree
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Eragon
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Jessica
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Ethan
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Dominique
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Sedna
Besøg af lillebror - Dominique Vote_lcapBesøg af lillebror - Dominique Voting_barBesøg af lillebror - Dominique Vote_rcap 
Seneste emner
» Besøg af lillebror - Dominique
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 4:53 am af Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:38 pm af Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Nov 14, 2013 6:41 am af Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeLør Okt 26, 2013 4:54 am af Hilary

» Okay, mafia-plot?
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Jul 29, 2013 10:12 pm af Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:45 am af Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:20 am af Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 4:49 am af Dominique

» En ny familie - Hilary
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTirs Jul 02, 2013 12:07 am af Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeFre Jun 28, 2013 8:55 am af Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:20 am af Gæst

» Undskyld ~
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeFre Jun 21, 2013 3:58 am af Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 11:20 pm af Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:43 am af Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:01 am af Gæst

» Tændt - Bree
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 22, 2013 1:35 am af Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeFre Maj 17, 2013 7:34 am af Bree

» Lidt nyheder fra A.
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 6:40 am af Jonas.

» Idé til konflikt
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Maj 16, 2013 5:20 am af Jonas.

» Søgning af emner og andet
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:54 pm af Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 8:39 am af Nanalew

» What to do? - Jessica
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 6:51 am af Dave

» Moi søger peeps ;-)
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:06 am af Bree

» Relationer
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 2:05 am af Bree

» We meet again - Ethan
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeOns Maj 15, 2013 1:40 am af Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:08 am af Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 7:36 am af Bree

» Never Say Never
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 1:19 am af Bree

» Time to make friends - Ethan
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 8:38 am af Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Maj 12, 2013 7:37 am af Jessica

Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 30, Ons Sep 22, 2021 8:36 am

 

 Besøg af lillebror - Dominique

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 2:41 am

Hilary gik der hjemme i sit nye hjem, hun trullede rundt med sin nufødte søn Oliver. Hun skulle til at putte ham til middags lur, da hun havde lagt ham, gik hun ind i soveværelse, ned i en skuffe hvor hun havde et billed af hendes familie hvor moren levede. Hun gik ind i stuen med det i hånden. Dominique. Hun så ikke meget til sin lille bror. Han var 5 år yngre end hende. Billedet var taget da Hilary var 8 år, og Dominique kun var 3 år. En familie der var lykkelig. Det ændre sig hurtigt, da Sedna, der var 10 år yngre end Hilary, blev født og moren døde. Det var et stort tabt for Hilary, men hun lyttede blot til sin far. Hun savnede da Evelyn, moren meget.
Hilary havde en sort top på, og nogle posebukser på og bare fødder. Bukserne var mønstre med blomster og havde cirka 6-10 cmer skraft ved mavem og 3-5 cm ved fødderne. Det var en rar følelse af have dem på og toppe kunne manche til alt! Hendes hår var sat op i en knogl. Hun gik hen mod stuen og videre mod køkkent. Hun så på opvasken efter lille Olivers frokost. Hun lagde billedet på bordet og gik i gang med at vaske op. Hun havde af en eller andne underlig åresag bedt sin lillebror komme. Hun ville nok vide hvorfor han var endt som han var. Det gjorde hende en smule ked, og hun havde ikke planer om at han skulle møde sin nevø i den tilstand.. Hilary var bange for det bare ville undre Oliver når han blev ældre og derfor vil prøve det sammen om Dominique.. Hun havde sine bange anelser og derfor lod ham møde sin nevø nu. Som en af de få gange. For håbelig?
Tilbage til toppen Go down
Dominique

Dominique


Bosted : En mere eller mindre faldefærdig lejlighed
Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/13
Age : 26

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 5:22 am

Dominique så sig omkring i nabolaget, som han gik imod adressen hvor hans søster åbenbart var flyttet hen. Han måtte indrømme at det var lang tid siden han sidst havde set sin søster. Det var sjældent han så hende, men Sedna snakkede han med ind i mellem. Det var ikke fordi han ikke kunne lide sin søster, han ville bare gerne væk fra livet som barn af borgmesteren.
Han tjekkede igen sin mobil hvor adressen var skrevet ned og bed sin underlæbe. Jup, det var det rigtige område. Han stak sin telefon tilbage i lommen og tog en normal smøg op af sin lomme, som han tændte og placerede mellem sine læber. Han tog et hvæs af den, som han nærmede sig palæet. Han var høj, det var han altid, men han holdte sin eufori til et minimum. Ingen stik i dag. Han havde også taget al' form for makeup og ansigtsmaling af for en gangs skyld, så det var pludeligt tydeligt hvor bleg han var og hvor mørk han var om øjnene.
Som sædvanligt havde han en oversize t-shirt på, nogle grå bukser, en sort hoodie og sorte converse. Hans hår strittede uregerligt som altid og hans arme var dækket med armbånd fra fester, sammenkomster, koncerter og alt muligt andet. Det var det mest normale tøj han kunne finde inden han tog afsted, som ikke lugtede af det hash han normalt røg.
Han bed lidt ned på filteret da han stod udenfor palæet og han måtte indrømme at han var ret nervøs. Han løftede sin fod og skodede sin smøg på skosålen, inden han stak den i lommen. Derefter løftede han sin hånd op og bankede på døren. Tre gange rørte hans knoer døren.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 10:55 am

Hilary stod i sin egen verden med opvasken, men hun havde hørt noget ved døren, og så en skygge. Hun tørte hænderne og gik hen til døren, hun tog en dyb indåndning og åbnede døren. Der stod han. Hendes lillebror. Hun så på ham med et nerutralt blik. Skulle hun være glad eller overrasket? Hun sank en klump og åbnede døren helt op for ham. Hun så faktisk op på ham. Hun var lille som moren.
Hilary så endnu en gang på ham, han havde noget på i ansigtet, det kunne hun da se, for han var sidst hun så ham, lidt mørkere end det, og hvad hun vidste af, var han stadig underlagt sit misbrug. "Hej Dominique, hvordan ..dejligt du kunne komme" sagde hun og bed sig selv i læben. Hun havde lige vendte blikket mod noget andet, da hun høret Oliver skrige. Hun kneb øjne sammen, og lod døren stå åben og gik ind og tog Oliver op i armene. Hun sagde noget til ham, "Din lille rod, du skulle sove, mor har din onkel på besøg," sagde hun og vuggedeham lidt, hun gik ud til Dominique igen, og så på ham. "Har du hilst på din nevø?" spurgte hun så og så uskyldigt på ham. Hun lagde et kys på Olivers pande og lod ham savle over sin skulder.
Hilary var ikke meget for at Oliver var med nu, nu skulle han sikkert lave den klassiske, lege med fremmede, og så falde i søvn hos dem.
Tilbage til toppen Go down
Dominique

Dominique


Bosted : En mere eller mindre faldefærdig lejlighed
Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/13
Age : 26

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:34 pm

Dominique bed også sig selv i læben, lidt nervøs omkring det der med at snakke med sin storesøster igen. Det var også en ret anspændt stemning der syntes at være omkring dem da døren blev åbnet. Dominique vidste først ikke hvad han skulle sige, så han sendte hende et lille smil, mens han ventede på at hun startede ud med at sige noget.
"Dejligt at jeg måtte komme" sagde han som svar til det hun sagde. Han vendte også blikket mod lyden da han hørte et... barn skrige? Vent, var Hilary blevet mor? Så var det vist rigtigt nok at han var blevet udstødt af familien, når han ikke engang vidste at hans søster havde været gravid. Han smilede blot da hun kom tilbage med barnet på skulderen.
"Næh, det har jeg vist ikke" svarede han. Det var lidt svært at hilse på nogen han aldrig havde haft en chance for at møde. Dominique var heller ikke dum. Han vidste godt at Hilary ikke brød sig om hans misbrug. Det var sikkert derfor han ikke havde fået noget at vide om at hun var gravid. Det virkede heller ikke til at hun ville have at han skulle have set barnet. Men det var bare en af de ting han havde sagt farvel til da han startede ud med stofferne. Hilarys tillid. Men igen, var det virkelig det største tab han havde lidt?
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Apr 01, 2013 2:45 am

Hilary smilede svagt og nikkede til det han sagde. Hun håbede lidt han ment. Da hun havde hentede Oliver så hun på ham. Et smil bredte sig svagt over hendes læber. Hun bed sig en smule i læberne. Hun havde ikke fortalt nogen fra sin familie at hun var blevet mor, ikke før de selv så eller hørte et barnskrig. "Bare rolig, far fandt først ud af det da jeg viste ham Oliver og hans far," sagde hun og nussede Oliver på ryggen. og lukkede døren efter Dominique. Da hun lukkede døren, fik Oliver øje på Dominique og begyndte at strake sine arme ud mod ham. Hun kom med et lille grin. "Du må hellere hilse på ham, han minder om sin far," sagde hun og rakte Oliver mod Dominique, hun så sig om.
"Men lillebror..Jeg ved godt du måske er ligeglad med om du har fået en nevø, og at du ikke ser far mere.. Men jeg lever heller ikke op til alle fars krav.. Jeg fik denne lille basse uden for et ægteskab..faktisk bare ved tilfældig sex med Eragon.." sagde hun og smilede nervøst. Hun havde ikke hørt mig om hverken Sedna eller Dominique siden de blev frastødt. Hun snakkede gerne meget med sin far om alt, ellers gjorde Eragon det nu.
Tilbage til toppen Go down
Dominique

Dominique


Bosted : En mere eller mindre faldefærdig lejlighed
Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/13
Age : 26

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Apr 01, 2013 6:28 am

Dominique nikkede blot og så på den lille dreng i Hilarys arme. Tiden gik ret hurtigt. Det var som om at det var i går han generede hende ved at hive hende i håret når han ville have opmærksomhed. De havde vel haft et relativt normalt storesøster-lillebror forhold. Det var ret underligt at se hende med sin egen baby i armene, når han kunne huske da hun stod med Sedna i armene for første gang.
Han blev dog trukket ud af sine minder inden han blev helt fordybet da hun rakte barnet frem. Han nærmede sig en anelse tøvende og nussede den lille baby på kinden. Et smil brød frem på hans læber, da han mærkede den bløde baby-hud under sine fingre. Han havde altid elsket små børn og han gjorde det stadig. Han ville da også gerne have sit eget barn en dag, men det krævede at være sammen med en pige og... ja... det havde han ikke lyst til. "Han er så lille" mumlede han stille, stadig smilende.
"Hvis du har bedt mig om at komme for at snakke mig ud af det med stoffer, så kan du godt give op. Jeg går ikke tilbage, ikke så længe jeg kan slippe for det" sagde han så, ret seriøst. Det var ikke noget han så meget som ville overveje. "Men det betyder altså ikke at jeg er ligeglad" tilføjede han, så hun ikke fik den forkerte ide.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Apr 01, 2013 10:38 am

Hilary smilede svagt og så han kom i en slags mindende ting. Hun smilede svagt og så på Oliver. Hun mindes de gange Dominique havde trukket i hendes hår og taget hendes dukker og givet hende chok. Det var nogle gode gamle dage. Det var nogle ting hun aldrig kunne glemme. Men da Sedna så blev født var de mindre uartige og mere rolige, for moren døde der, og faren blev sur..
Hilary så på ham da han rørte Olivers kind. Hun grinte svagt. Det var underligt at hun grinte af det, det var sødt. "Ja, han er lille, lige som du engang var...Vi tror han vil få mørkebrunt hår.." sagde hun og så på Dominique og mente det godt. Hun så ned til siden, og tog sig til armen. "Nej Rale..Jeg vil ikke bede dig stoppe, du er voksen og har dit eget liv, du har valgt den vej, og jeg har valgt min... Men jeg vil bede dig være der for din nevø.. Han har fået en storebror, vi har taget en hjemløs til os.. Men når jeg vender tilbage til arbejdet og ERagon ikke har tid, og far ikke...er du den eneste jeg tør lad min lille skat være hos.. Dominique.. Jeg stoler på dig.." sagde hun og så på ham med alvorlige øjne. Hun havde brug for sin bror. Jonas var kun 15 og skulle læres op, Eragon havde sin elev eller hvad han kaldte Theodor-Dominic og far havde byen.. Sedna var for uansvarlig efter Hilarys mening.
Tilbage til toppen Go down
Dominique

Dominique


Bosted : En mere eller mindre faldefærdig lejlighed
Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/13
Age : 26

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 2:07 am

Dominique holdte blidt den lille baby i sine arme, med en arm som drengen sad på og en hånd på hans ryg for at være sikker på at han ikke faldt ned. Han kiggede derefter over på Hilary, da hun fortalte ham at de troede at han fik mørkebrunt hår. Han så derefter tilbage på drengen, mens han lyttede til hvad hun ellers havde at sige.
Vent, havde de taget en hjemløs ind? Sikke meget han fandt ud af i dag. Men han blev ikke irriteret over det. Næh, han havde ikke noget i mod det. Der var jo også ting han holdt for sig selv. "Jeg kan sagtens tage et smut forbi hvis i har brug for en babysitter. Bare ring mig op eller send en besked" sagde han så, smilende til sin søster. Det var vel det man havde søskende til? Desuden ville han ikke have noget i mod at se sin søster lidt oftere. De havde haft et godt forhold som børn og han ville gerne have bare lidt af det tilbage. Om det så var fordi han skulle passe børn eller ej, det måtte Hilary jo selv om.
"Men altså... hvorfor har i taget en hjemløs ind?" spurgte han, bare lige for at få opklaret den del. Han vidste ikke om Sedna vidste noget om det, eftersom de aldrig snakkede om 'derhjemme' når de var sammen. Nogle gange klagede hun bare over at hun blev behandlet som et barn, hvor Dominique ville sige at hun var hans lille prinsesse og begynde at kilde hende.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeMan Apr 08, 2013 2:24 am

Hilary smilede svagt og så på Dominique med rolige øjne. Det var et rart minde dette kunne blive. Hun savnede de tider rigtig meget nu. Hendes smil blev mindre og mere usikkert. Hvad skulle hun stille op?
"Mener du virkelig det Rale?" lød det overrasket fra hende, hun havde faktisk ikke troet han ville passe sin nevø, hun smilede søsterligt glad til ham. Hun sukkede lettet og glad. "Det, med glæde, jeg vil gerne give besked i god tid til det.. Og du, jeg ved du er en smule afhængig af stofferne, og du nok vil blive lidt problemastisk hvis du ikek får dem, så må du godt gøre det, bare det ikke skader Oliver," sagde hun og smilede kærligt og gik lidt mod Dominique og aret Oliver på baghovedet.
"Ja, han er en af mine elever og hans forældre døde da han var 4 eller noget, og da ingen havde gjort noget i 11 år, valgte jeg at gøre det, han fortjener jo en familie, og så skader det jo ikke nogen, Sedna skal bare ikke ødelægger ham mere end han var i forvejen" sagde hun og lød en smule irriterede over Sedna. Men det var hvad hun var. Hilary så Sedna som det sorteste får i familie, Dominique var hendes første lillesøskende og det havde han været i 5 år, og de gjorde alt, og ikke længere.
Tilbage til toppen Go down
Dominique

Dominique


Bosted : En mere eller mindre faldefærdig lejlighed
Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/13
Age : 26

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeFre Apr 12, 2013 1:57 am

Dominique trak på skuldrene og smilede tilbage til hende. Det ville forhåbentlig ikke blive noget problem. Hvis han tog det rigtige ville han kunne holde sig oppe i fire timer, og så kunne han sagtens fixe sig en uden nogen blev generet. Han var vant til at skulle rydde det af vejen, da han altid skulle tage hensyn til at han boede sammen med Matt, som jo ikke var høj i alle sine vågne timer.
"Bare rolig. Jeg har ikke tænkt mig at smide noget af det i hovedet på ham" sagde han med et fjoget smil. Desuden havde han ikke den største lyst til at dele med en baby. Måske når han blev ældre og hadede sine forældre. Så længe han ikke gik i Dominiques fodspor og stak af hjemmefra, tog til fester uden at sige noget til sine forældre, pjække fra skole og når han så kom i skole at være endten halvberuset eller høj. Nope, det kom der ikke noget godt ud af.
Dominique lyttede og nikkede til hvad hans søster sagde, indtil hun snakkede om Sedna. Der falmede hans smil en anelse. Han havde altid støttet Sedna, da han havde været hvor hun var nu og gav gerne sin sofa så hun og Dave kunne sove derhjemme. Han havde intet imod at lave mad til fire frem for to og det var kun hyggeligt at snakke med hende. Derfor gjorde det ham ikke ligefrem glad. "Hør, hvis du skal snakke sådan om Sedna, kan du snakke med en anden. Jeg siger ikke at alt hvad hun gør er rigtigt, men det er sgu mere rigtigt end noget af det jeg gjorde da jeg var 14 år" brummede han.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 3:37 am

Hilary så mod Dominique og smilede svagt. Hun vidste godt at han ikke ville skade sin egen nevø, men man kunne aldrig være for sikker. Hun bevægede sig ud i køkkenet og tog noget vand. ”Vil du have noget? Vi har…øl, saftevand, mælk, juice, vodka, sodavand…? Og vand” sagde hun og tog noget vand til sig selv og stillede det på bordet og så mod Lille Oliver.
Hilary vidste hvad meget af hvad hendes elever gik og lavede, også hvordan Dominique klarede sig i skolen, det var ikke ham der var den klogeste eller sejeste. Men hun beskyttede ham gerne når det var, selvom hun var lille af sin alder og altid havde været det, skulle man ikke gøre hendes lillebror ondt. Hun så hans smil falme da hun nævnte Sedna. Hun havde på fornemmelsen at han ville gøre alt for at se hende smile.
Dominique.. Jeg kan ikke lide min lillesøster.. Hun fik mere af fars opmærksomhed end jeg gjorde..og muligt han er hård ved hende.. Men han elsker hende, hvorfor tror du jeg flyttede hjemme fra første gang så hurtigt hun blev født?” sagde Hilary på en spørgende måde. Første gang hun flyttede hjemme fra, var hun 17 år, hun havde efterladt Sedna om 7 årige med far og Dominique på 12 årige.
Hun gik ud til dem igen, og tog Oliver i sin favn. ”Og jeg vil ikke have nogen af mine børn render rundt med hende.. Så hellere dig mens du drikker eller røger ..hvad du gør..” sagde hun og så lidt trist mod Oliver og nussede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Dominique

Dominique


Bosted : En mere eller mindre faldefærdig lejlighed
Antal indlæg : 25
Join date : 28/03/13
Age : 26

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 8:51 am

Dominique så lettere mistroisk på sin søster ved hendes spørgsmål. Var det et trick-spørgsmål? Han var aldrig helt sikker på hvad Hilary mente om hans misbrug. Sedna brød sig ikke om det, men prøvede ikke at få ham til at stoppe, Matt syntes også at det var okay, så længe det ikke var i hele huset. Deres far? Han var nok den, som var mest skuffet. Men Hilary? Han var ærligt talt ikke helt sikker længere.
"Uh... Bare noget vand" mumlede han, lettere fraværende. Han virkede altid fraværende eller drømmende når han snakkede, og humørsvingninger var der også mange af. Men ikke så voldsomt, som når han var ædru. Der ville han blive vred bare af at nogen så på ham mærkeligt. Ærligt talt var Dominique ikke, som han have været før i tiden, men kunne man give ham skulden? Han havde gået igennem mange forandringer. Han var gået fra at være et glad og udadgående barn, til at være indelukket og deprimeret. Derefter var han blevet impulsiv og rebelsk. Nu var han rolig og drømmende det meste af tiden.
"... Jeg sagde at jeg ikke ville høre mere" konstaterede han, pludselig utroligt koldt. Hans øjne virkede ikke ligeså fraværende og så ud som om at han overvejede at gøre... noget... Hans knyttede venstre hånd dirrede nærmest fra lysten efter at slå ud efter hende. Det ville være så nemt..! Han kom dog hurtigt på andre tanker, opmærksom på at virkningen fra stofferne var begyndt at tage fra. Han slappede af i sin hænder og blinkede et par gange, nærmest som om at han lige var vågnet op fra en trance. Der var kun et enkelt ord der kom ud mellem hans læber.
"Fuck." Simplere kunne det ikke være. Han havde overvejet at slå sin søster? Hvad fanden?! Han ville aldrig gøre Hilary ondt! Alligevel havde han overvejet det. Han havde tænkt over at slå ud efter hende, bare på grund af noget familie-knas. "Fuck, undskyld! Det var virkelig ikke ment på den måde! Urgh, jeg er sådan en idiot!" Han pressede sine fingre imod sine tindinger for at dulme sin begyndende hovedpine.
Tilbage til toppen Go down
Hilary
Bogmester familiemedlem
Hilary


Bosted : Sepancher Palæet
Antal indlæg : 78
Join date : 15/03/13
Age : 27

Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 4:53 am

Hilary så lettere forstået på sin lillebror, han var jo hende lillebror, og hans valg var hans, drak han, drak han. Røg han, røg han. Han lod Hilary føde Oliver uden for et ægteskab, han vidste faktisk ikke af det, før hun havde taget ham med til en familie sammenkomst, den var endt lidt komisk, Eragon have friet til hende, midt under det hele.
"Okay." lød det fra hende, hun tog et glas og tændt for det kolde vand. Hun lod glasset blive fyldt og rakte ham vandet. Hun hævede svagt brynet da han sagde noget, og hun stod der med Oliver.
Da hun så han knyttede næven, tog hun et skidt bag ud, hun så foruroligt på ham, ville han slå hende? Hun kendte ikke rigtig til sin egen bror, han var ikke til at læse, ligesom faren. Det hele var så kompliceret i hele familien. "Det er okay. Og man er kun en idiot hvis man er selvoptaget. Og du er langt fra selvoptaget, husk det." sagde hun og sukkede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Besøg af lillebror - Dominique Empty
IndlægEmne: Sv: Besøg af lillebror - Dominique   Besøg af lillebror - Dominique Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Besøg af lillebror - Dominique
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Formelt Besøg.
» Besøg på skolen.
» Domiiiiique! //Dominique//
» Jamen, halløj da~ - Dominique

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Blood Workers. :: Uden for byen :: Sepancher palæet.-
Gå til: