Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!

IndeksIndeks  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Hilary

Demitri

Jonas.

Theodor-Dominic

Bree

Eragon

Jessica

Ethan

Dominique

Sedna

Latest topics
» Besøg af lillebror - Dominique
Søn maj 11, 2014 4:53 am by Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Søn apr 20, 2014 10:38 pm by Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Tors nov 14, 2013 6:41 am by Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Lør okt 26, 2013 4:54 am by Hilary

» Okay, mafia-plot?
Man jul 29, 2013 10:12 pm by Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Tors jul 18, 2013 5:45 am by Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Man jul 15, 2013 10:20 am by Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Man jul 15, 2013 4:49 am by Dominique

» En ny familie - Hilary
Tirs jul 02, 2013 12:07 am by Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Fre jun 28, 2013 8:55 am by Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Man jun 24, 2013 9:20 am by Gæst

» Undskyld ~
Fre jun 21, 2013 3:58 am by Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Tors jun 20, 2013 11:20 pm by Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Tirs jun 04, 2013 2:43 am by Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Fre maj 31, 2013 12:01 am by Gæst

» Tændt - Bree
Ons maj 22, 2013 1:35 am by Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Fre maj 17, 2013 7:34 am by Bree

» Lidt nyheder fra A.
Tors maj 16, 2013 6:40 am by Jonas.

» Idé til konflikt
Tors maj 16, 2013 5:20 am by Jonas.

» Søgning af emner og andet
Ons maj 15, 2013 6:54 pm by Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Ons maj 15, 2013 8:39 am by Nanalew

» What to do? - Jessica
Ons maj 15, 2013 6:51 am by Dave

» Moi søger peeps ;-)
Ons maj 15, 2013 2:06 am by Bree

» Relationer
Ons maj 15, 2013 2:05 am by Bree

» We meet again - Ethan
Ons maj 15, 2013 1:40 am by Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Tirs maj 14, 2013 9:08 am by Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Tirs maj 14, 2013 7:36 am by Bree

» Never Say Never
Tirs maj 14, 2013 1:19 am by Bree

» Time to make friends - Ethan
Søn maj 12, 2013 8:38 am by Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Søn maj 12, 2013 7:37 am by Jessica

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 11, Ons aug 10, 2016 7:17 pm

Share | 

Sterlin City Aura.

Go down 
ForfatterBesked
Jonas.
Admin

Antal indlæg : 41

IndlægEmne: Sterlin City Aura.   Fre mar 29, 2013 9:49 am

Mand skudt ned og gidsel fundet
Det er i dag lykkedes politiet af finde Ashley Fjell. Den trettenårige pige der forsvandt lørdag morgen under et bankrøveri. Ashley var holdt gemt i en kælder i Claros hus. Det var ikke lykkedes politiet at finde kælderen men Eragon Sepancher fik pigen ud af huset. Eragon der er politi leder for DHP som er en politi gruppe der er i samarbejde med CIA og FBI udtaler: "Jeg havde en fornemmelse efter politiet ikke fandt hende i huset at han havde fået bygget om på det. Jeg kørte derud da Claro ringede og sagde politiet var efter ham, jeg blev nød til at lave en civil anholdelse men hans makker gik ikke med til det og trak våben. Havde jeg ikke skudt først ville Ashley være blevet dræbt." Lød det fra Eragon, det er ikke første gang Eragon har modsat sig en ordre fra øverste politileder i DHP. "Nogle gange må man trodste ordre for at kunne rede dem der skal redes. Eragon gjorde det rigtige men modsatte sig en direkte ordre" lød det fra DHP lederen. FBI og CIA har snakket om at sagsøge Eragon for brud af paragraft 42# i politi loven. "En leder af politiet skal følge lovende til punkt og prikke, bryder de så meget som en direkte ordre kan det resultere til fyring eller en suspendering" som der står i politiets regelbog. Det er ukendt dato for den rettergang CIA og FBI har tænkt sig at lave mod Eragon hvis den bliver lavet ud. Ved anholdelsen af Claro Sepancher gav han politiet en bog da han er bogfører for Zebastian Spencer. Bogen viser tal på hvor mange kilo Zebastian føre ind i landet. "Jeg kender ikke til denne bog, og desuden passer tallene ikke, for jeg smugler ikke noget ind i landet" lød det fra Zebastian og Eragon bakker ham op da Eragon har holdt øje med Spencer'sne i flere måneder nu.
"Jeg skylder vidst Zebastian en undskyldning for at sætte ild til hans bil og prøve at dræbe ham" lød det fra pigens farfar da han blev ført væk under en anholdelse.

Skelet gravet op
Det var helt tilfældigt at politiet skulle udvide politistationen og gravede skelettet op. Skelettet viste sig at være Henry Sepancher, Eragons far. Hr. Sepancher.
"Ingen kommentar" lød det fra Eragon da vores journalister prøvede at høre ham om Henry og politiet mistænker ham for mordet på faderen. Skelettet lå ganske usedvanlig men der var ingen mærker og man kan se at skelettet har ligget der i over 10 år, hvilket passer med tiden Henry forsvandt. Politiet har en idé om at Henry Sepancher blev skudt i starten, men nu da der ikke er et eneste mærke eller tegn på våben i nærkontakt på skelettet da det ville have efterladt et mærke. Politiet mistænker nu der har været brug af gift og at Eragon står fuldt bag mordet på Henry Sepancher. Eragon er blevet suspenderet fra opgaver og har kun adgang til at give ordre og sende folk ud på opgaver i DHP.
"Vi kan ikke have korrupte betjente blandt vores egne. DHP vil få et dårligt rygte hvis det viser sig at være Eragon der står bag mordet." Lyder det fra James DeGranche der er leder af CIA. DeGranche har taget lederskabet af efterforskningen på Henry Sepancher's mord og vil bruge alle midler til at fange den skyldige, også selvom det er en af deres egne.

Nyt hjem, ny familie
Jonas Private der har haft levet på gaden i 11 år er blevet taget til af en familie. Hilary og Eragon. Eragon der er suspenderet og tager arbejdet hjemme har nu både tiden til at passe sin søn Oliver, og adoptivsønnen Jonas.
"Jonas har lavet fremskridt i forhold til hvad han plejer at lave, nu når han kommer hjem fra skole er han ikke i en gyde og venter på der er nogen der vil give ham mad eller lægger sig til at sove, eller forsøget på det. Istedet kommer han ind på mit kontor og hjælper mig med opgaver og andre ting" lyder det fra Eragon der nærmest nyder at være suspenderet fra DHP.
"Jeg er ikke ligefrem trist, nu har jeg mere tid sammen med familien hvis man kan kalde det det. Jeg er ligeglad hvad de kommer frem til at konklusion om min fars mord. Ja, jeg var til stede da han blev myrdet, jeg var ikke alene. Jeg så hvad der skete med ham, men jeg hjalp ham ikke, jeg har INGEN gode minder om ham og jeg vende bare det blinde øje til. Du kan ikke finde en der har skadet folk mere end ham, så istedet for at anholde morderen burde i istedet for takke ham" lød det fra Eragon og politiet fik det samme af vide. Efter flere sager for år tilbage måtte politiet til sidst give ham ret i man burde takke morderen, men politiet vil stadigvæk sætte morderen for en dommer.

Stærkt sammenstød
i eftermiddags måtte politiet rykke ud da en mand havde anmeldt gaderæs. Politiet var hurtigt på stedet og gaderæserne stak af så hurtigt de kunne men det lykkedes dog ikke dem alle at stikke af. Der var en betjent der omkom mens den anden blev hårdt såret da en orange Toyota Supra kørte ind i dem med næsten hundrede kilometer i timen. Ambulance var omgående på stedet men den toogtyve årige betjent overlevede ikke. Supraen ramte direkte ind i siden på politibilen og begge biler blev totaltskadet. Det lykkedes politiet at anholde 13 af gaderæserne som vil blive stillet for retten. Køreren af supraen stak af til fods og er eftersøgt at politiet. Høj og muskuløs mand. Et ar fra issen til over øjet. skaldet, solbrun hud og en blanding af læder tøj og jeans. Ses denne mand bedes man kontakte politiet med det samme da han blev set flygte fra politiet med et våben.
Tilbage til toppen Go down
http://bloodworkers.danskforum.net

Sterlin City Aura.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1