Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!

IndeksIndeks  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Hilary

Demitri

Jonas.

Theodor-Dominic

Bree

Eragon

Jessica

Ethan

Dominique

Sedna

Latest topics
» Besøg af lillebror - Dominique
Søn maj 11, 2014 4:53 am by Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Søn apr 20, 2014 10:38 pm by Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Tors nov 14, 2013 6:41 am by Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Lør okt 26, 2013 4:54 am by Hilary

» Okay, mafia-plot?
Man jul 29, 2013 10:12 pm by Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Tors jul 18, 2013 5:45 am by Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Man jul 15, 2013 10:20 am by Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Man jul 15, 2013 4:49 am by Dominique

» En ny familie - Hilary
Tirs jul 02, 2013 12:07 am by Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Fre jun 28, 2013 8:55 am by Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Man jun 24, 2013 9:20 am by Gæst

» Undskyld ~
Fre jun 21, 2013 3:58 am by Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Tors jun 20, 2013 11:20 pm by Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Tirs jun 04, 2013 2:43 am by Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Fre maj 31, 2013 12:01 am by Gæst

» Tændt - Bree
Ons maj 22, 2013 1:35 am by Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Fre maj 17, 2013 7:34 am by Bree

» Lidt nyheder fra A.
Tors maj 16, 2013 6:40 am by Jonas.

» Idé til konflikt
Tors maj 16, 2013 5:20 am by Jonas.

» Søgning af emner og andet
Ons maj 15, 2013 6:54 pm by Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Ons maj 15, 2013 8:39 am by Nanalew

» What to do? - Jessica
Ons maj 15, 2013 6:51 am by Dave

» Moi søger peeps ;-)
Ons maj 15, 2013 2:06 am by Bree

» Relationer
Ons maj 15, 2013 2:05 am by Bree

» We meet again - Ethan
Ons maj 15, 2013 1:40 am by Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Tirs maj 14, 2013 9:08 am by Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Tirs maj 14, 2013 7:36 am by Bree

» Never Say Never
Tirs maj 14, 2013 1:19 am by Bree

» Time to make friends - Ethan
Søn maj 12, 2013 8:38 am by Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Søn maj 12, 2013 7:37 am by Jessica

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 11, Ons aug 10, 2016 7:17 pm

Share | 

Cold and dirty - Hillary.

Go down 
ForfatterBesked
Jonas.
Admin

Antal indlæg : 41

IndlægEmne: Cold and dirty - Hillary.   Man mar 25, 2013 11:23 am

tøj: + ødelagte jeans og meget snavs, støv, grus.

Det kolde vejr der havde stået på i nogle dage var ikke til at tænke over. De fleste folk kunne gå indenfor i varmen og havde råd til at købe mad og nyt tøj, tæpper og hvad de havde brug for. Denne by var en irriterende katastrofe og det var et rent held at Jonas egentlig gik på en skole. Jonas havde mistet sine forældre da var fire og dette ville sige han ikke just var den renligste. Folk i byen gik helst udenom ham og han kunne ikke just blære sig med at have så meget som en krone. Jonas tøj var for det meste altid ødelagt og han kunne kun gå i det samme. Jonas var en stor usling ifølge ham selv da han ikke havde købt det tøj han ejede, men stjålet det. Jonas var van til at holde sig inde i skyggerne så han havde en nogenlunde chance for at komme tæt ind på folk. Jonas var femten og han kunne stadig huske hvordan hans forældre døde. Hver gang Jonas lukkede sine øjne så han et billede af sin mor og far hvor ilden havde fat i dem og brænde dem ihjel efter den katastrofale bilulykke. Jonas havde overlevet med held og det held havde han vel stadig nogenlunde. Mad var ikke noget Jonas fik meget af hvilket resulterede i at han var kraftig undervægtig og de få gange han kunne få mad, var når nogle af dem med mange penge lystede at købe ekstra mad som han kunne få. Jonas forstod ikke helt hvordan han var endt på en skole hvor man betalte, men der var en der havde set værdig i ham og havde betalt beløbet for at han kunne gå på skolen. Jonas sad op af en husmur og det var tydeligt at han ikke havde sovet i et par dage, hans læber var helt lillae og hans gyldentblonde hår sad pjusket og så mat hvilket det var. Jonas åndedræt var tydeligt og han havde ondt i hele kroppen af at ligge på jorden og sove om natten, men han havde ikke andre steder at sove. Jonas kiggede skråt over gaden og kiggede på pølseboden der var og overvejede at tigge efter penge, men han vidste at hvis han gjorde det, mistede han den sidste værdighed han havde tilbage. Jonas var efterhånden ligeglad med værdighed og havde tit haft tanker om at lade sig ligge og dø langsomt, men hans tanker havde altid holdt ham vågen. Jonas lukkede sine øjne og lod dem fare op da han i løbet af det lille sekund havde fået et billede op af hans forældres ansigt og lyden af deres skrig rungede i hans øre. Jonas havde lyst til at råbe lyden skulle forsvinde, men istedet gemte han sit hoved mellem sine arme og ben for at lade kroppen falde til ro, han rystede af en blanding af kulde og af skræk. Jonas kunne i mørket se det der skete. Bilen der kom mod dem for fuld fart og han kunne mærke rykket da hans sele knækkede og han slog hovedet ind i sædet og gik ud som et lys, han kunne se da han vågnede og kiggede på sin mor og fars ansigter hvor der var ild i deres tøj og det meste af huden, han kunne mærke de hænder der tog fat i ham og hev ham ud af bilen. Jonas blev bare siddende i den stilling og blev ved med at se det samme igen og igen.
Tilbage til toppen Go down
http://bloodworkers.danskforum.net
Hilary
Bogmester familiemedlem

Antal indlæg : 78

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   Tirs mar 26, 2013 11:10 am

Tøj: - Minus sko

Hilary havde stået på afstand og betragtede en elev fra sin skole. Hun kendte ham udemærket godt, og hun vidste godt hvilken sakde der var sket i hans familie, dog havde hun troet der var blevet taget hånd om, hun havde ikke tur snakke med sin far om det, da han nok bare ville sige nej og lukke helt af. Hun så de folk der kig uden om ham, og da han så rykkede sig lidt væk, og satte sig. Hilarys hår var var sat sådan at hendes yndre kanter ved øjne var taget om til en lille hestehale der var lagt ned, en stor brun sweater og nogle lidt løse bukser og nogle stølver. Hun havde en taske over skulderen og kiggede sig for om der kom nogle biler. Hun gik hen mod Jonas, og stoppede op nogle meter fra ham. Hun så rundt, folk gik bare som om han ikke fandtes. Hilary havde selv lige fået en søn som hendes kæreste, fårhåbelig, passede. Hun gik hen og satte sig på hug foran ham. Hun kiggede i sin taske og fandt en sandwich frem og rakte ham den. "Jonas, har kommunen ikke snakket med dig?" spurgte hun blidt og kiggede igen i sin taske, efter hun lagde maden på hans skød, hun kiggede efter en trøje hun havde købt til Eragon, en sweater, hun tog den op, og kiggede på ham med sine brune øjne.
Hilary kørte en finger hen over hans kind og så moderligt på ham. Hun havde ikke snakket med Eragon om det, men selv tænkte tanken, om at tage Jonas med hjem og være hos dem, hun havde ondt af ham og følte han skulle have en familie.
Jonas.
Admin

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   Tirs mar 26, 2013 11:54 am

Jonas frøs og kunne høre nogen der tog skridt mod sig, han trak sig sammen så personen ikke behøvede at gå uden om ham. Jonas gemte satte sine ben ned og ønskede nogengange at der var nogen der rent faktisk kunne hjælpe ham. Jonas fik et chok da personen der åbenbart havde sat sig på hug foran ham. Der gik et par sekunder før Jonas fattede hvad hun sagde.
"Der er aldrig nogen der snakker med mig, folk går i en stor bue uden om mig. Jeg ved bare at jeg er træt og fryser"" Jonas kiggede op på Hilary, han vidste godt det var hans rektor og kunne det være det havde undret hende over han næsten ikke havde været på skolen i en måned? Jonas kiggede på sandwichen der blev lagt på hans skød, han tog den op til munden og kiggede på hende da hun tog en sweater op fra tasken, han kiggede forviret på hende og kunne godt mærke det var et stykke tid siden han sidst havde fået noget ordentligt at spise. Jonas tog nogle store bidder indtil maden var forsvundet da der ikke var mere tilbage, han kiggede på Hilary og prøvede at tænke, men han kunne ikke.
Jason var ligeglad hvor sølle han så ud, han havde set sådan her ud i mange år og han havde ikke ligefrem nogen værdighed tilbage i de fleste folks øjne. Jonas kiggede op på Hilary og prøvede at rejse sig op, men gled ned igen, hans krop var for kold til at han kunne komme op og stå selv uden at have nogen støtte.
"Tak for maden" Jonas kiggede på Hilary og havde ikke ligefrem noget der kunne vise hvor glad han egentlig var blevet for at have fået noget mad. Jonas tog et fast tag i muren han sad og af, eller prøvede at få et fast tag og prøvede at rejse sig op, han kom op og stå med sin spinkle tynde krop og han kiggede på sig selv, han virkede svag og sløv. Jonas kiggede på Hilary og gled ned og sidde igen og prøvede at holde sin træthed tilbage, han kunne godt falde i søvn på stedet hvis det skulle være, men han ville ikke. Jonas ville ikke høre skrigene fra sine forældre der døde. Jonas havde aldrig snakket med nogle om hvad der skete den dag og han vidste at ham der havde kørt ind i hans forældres bil var gået fri da der ikke var nogen beviser på hvem der havde kørt forkert, ingen ville tro på den lille fireårige dreng han var dengang han havde fortalt en det. Jonas vidste hans liv var ved at sive ud, men han kunne intet gøre, da han sjældent var i varmen.
Hilary
Bogmester familiemedlem

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   Ons mar 27, 2013 7:35 am

Hilary så på det chok han fik da hun satte sig foran ham, hun betragtede han lidt med bekymret øjne. Hun fik et lille smil da han sagde noget. "Nej, men jeg er ikke de folk, Jonas, er jeg selv blevet mor så jeg vil ikke se en af mine elever uden familie, og har snakket med min far om dig mange gange, tróede han gjorde noget, hvilke han nok ikke kunne for dig.." sagde hun blidt og stille til ham. Hilary kørte en hånd gennem hans hår og så moderligt på ham. Hun rykkede sig lidt væk fa han prøvede at rejse sig, og hun så hvordan han faldt sammen. Hun kunne føle en klokke i sig selv ringe, en klokke der sagde hjælp ham!
Hun rykkede han lidt væk fra muren og trak sweateren over hans hoved og ned om ham, den var noget forstor, men det var ligemeget hun havde gjort sig klar til at tage ham med hjem og give ham husly. "Jonas, jeg ved ikke om det er noget du gider høre... Men du burde være kommet ned til mig og sagde hvad der skete. Du ved godt, at jeg har været bekymret for dig, da jeg fandt ud af du ikke havde været på skolen i længere tid end mig," sagde hun med et lille smil og lagde en hånd på hans kind. Hun nikkede svagt da han sagde tak for mad, hun så på ham.
Hilary så hvordan han prøvede at komme op at stå igen, Hilary tog sin hånd ned i lommen og skrev til Eragon, en besked hvor der stod ; Hej Kutie. Lav ekstra meget mad og find noget teenager drenge tøj fra, samt tænd for det varme vand om 6 minutters tid. Møs Hill og så lagde hun mobilen væk igen, og lænede sig lidt frem, og støttede på sit knæ, hun lagde den ene arm og hånd under Jonas' ben og trak ham ind til sig, og tog den andne om hans skulder og ryg, hun rejste sig op med lidt besvær, hun vidste det var dumt af hende at bærer på noget tungt, men hun vil hjælpe ham, om Eragon så nægtede, ville han blive nød til det. Han var selv far nu, og han måtte gøre det rigtige. hun gik ud fra gyden og så sig om, nogle mennesker kiggede forbavsede på hende og nogle hviskede om at hun bare tog den hjemløse dreng. Men Hilary var ligeglad, folk kunne rende og hoppe lige nu. De havde lige så meget ansvar til at hjælpe andres børn.
Jonas.
Admin

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   Ons mar 27, 2013 9:46 am

Jonas kiggede på Hilary med et træt blik, han prøvede at regne ud om der var noget han kunne sige men vidste ikke helt om han turde. "Jeg har hørt det, jeg ville have lykønsket dig, men jeg vidste ikke hvor du boede. Holder mor normalt herinde for at slippe for 'dem', dem fra kommunen der altid er efter mig. Og jeg vidste ikke du snakkede med din far om mig" Jonas' stemme var sløv og træt i det, han var på nippen til at falde i en dyb søvn hvert øjeblik det skulle være. Jonas kiggede med sine trætte øjne på Hilary, han vidste ikke hvad han skulle sige, hans trætte øjne åbnede og lukkede i et langsomt tempo og det var tydeligt på ham at han var træt og kold.
Jonas kiggede på Hilary da hun trak sig lidt væk, var han virkelig så slem? Jonas blev forvirret men også glad da han fik en sweater af en art trukket over ham og han stak sine arme ud gennem armhullerne og kiggede op på hende med et smil han kunne smile for de mange uger ikke mindst måneder han ikke havde smil. "Jeg har ikke turde snakke med nogle om noget, har ikke vidst hvad der var af ting jeg kunne sige, de fleste ved jo jeg bor på gaden og har bare fået gjort mig van til at folk de gør som de gør. Ingen vil ende som mig, forældre løs og bo på den kolde gade i håb om der er nogen der vil tage sig af en" Jonas havde tåre i øjnene, han havde sagt mere end han nogensinde havde gjort omkring hvordan han følte selvom han ikke rigtigt sagde det. Jonas vidste godt han var et sølle pjok da han knap nok kunne rejse sig op, han kiggede på Hilary da hun stak hånden i lommen men han tænkte ikke over hvad hun lavede. Jonas kiggede på hende med et roligt blik og tænkte, tænkte over om han egentlig var noget værd. "De.... Forlod mig bare" Jonas kiggede trist ned i jorden, han kunne i virkeligheden mene hvem som helst, men han mente sine forældre. Jonas havde aldrig rigtigt fattet hvad der var sket, men han så billedet for sine øjne hver gang han lukkede dem. Jonas holde tårene inde, han ville ikke virke så svag som han vidste han var, han ville ikke give op. Jonas kiggede på hende da mobilen blev lagt væk og undrede sig over hvem hun havde skrevet til, men han gad ikke tænke længe over det. Jonas kunne mærke da han blev løftet op, han følte det sidste af hans værdighed forsvandt, men han var blevet ligeglad med den, han ville bare gerne sove. Jonas kiggede på Hilary og ville ikke kommentere det. Jonas prøvede at lægge sit hoved mod hendes skulder, men kunne ikke, han lukkede sine øjne og kunne ikke se det. "Tak, tak fordi du vil hjælpe mig" Jonas talte med en stemme der var trættere end før, han sov ikke men han var træt, træt på det højeste.
Hilary
Bogmester familiemedlem

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   Tors mar 28, 2013 3:31 am

Hilary så overrasket på Jonas, han vil have lykønskede hende med sin lille søn. Hun så lidt uventet på ham og smilede svgat efter det. "Jeg er flyttet med mit barns far, han ment vi skulle have noget større og sikre os at han vil klare sig godt..-" hun så lidt bekymret på ham. "Jonas, jeg ved du savner dine forældre og du lader dig lukke inde med dem, i dit sind, men hvorfor flygter du fra dem?" spurgte hun så og kiggede ned på hans fødder. "Jeg gør det, fordi jeg bekymret mig om dig, de andre elever har forældre og et hjem, du har ingen gang dig selv" sagde hun og så sig om..
Hilary hørte det næste han sagde. Det rørte hende en del, da hun kunne se på hans sølle krop, om hvordan han så ud. Hun sank en klump og nikkede.
"Jonas... du må ikke være bange for at opsøge andres hjælp, og de mennesker der går uden om dig, er bange for dig og ikke tænker over hvad der laver et barn her ude.. og nej, men du bad jo heller ikke om det vel min skat?" sagde hun, det sidste ville en mor normalt kun sige til sit barn, så hun ham allerede som en barn for sig?
Hun var ligeglad med om han blev mindre da hun bar rundt på ham, hun var ikke som de andre, hun gjorde tingene på sin mode, også sine fejl, det startede som en fejl med Eragon, men var blevet det bedste i hendes liv.
Hilary gik hen til bilen og åbned døren til føresædet, eller det ved siden af, og satte ham ind der, og lænede sædet tilbage så han kunne ligge lidt ned på noget blødt, hun gik om til bagsædet og fandt et tæppe, hun havde bare nogle sjove ting på sig ind i mellem, hun tog det, og lukkede bagsædets dør og satte sig in på føresædet, lagde tæppet over Jonas og spændt ham fast, men løøstede det lidt, så det ikke strammede om ham. Hun startede bilen og så på ham, et lille smil overkom hendes læber, og roligt begyndte hun at køre.
Jonas.
Admin

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   Tors mar 28, 2013 5:06 am

Jonas kiggede på Hilary med et roligt blik, han vidste ikke hvad han skulle sige lige nu og han tænkte over hvad han egentlig havde at sige. Jonas ville have bidt sig i læben hvis han ikke stadig frøs, men sweateren hun havde givet ham på varmede ham langsomt op. ”Så forstår jeg bedre, men jeg vidste ikke i forvejen hvor du boede henne. Men jeg ved jeg har prøvet at finde dig, har heller ikke turde prøve at gå op på dit kontor for at sige det. Har bare ikke vidst hvordan jeg skulle føle mig tryg og har ikke styr på noget. Folk har ret i jeg ikke er noget værd” Jonas kiggede på Hilary og vidste ikke hvad han skulle sige, han kiggede på hende da hun sagde noget om et hjem. Jonas kiggede på hende som om hun havde læst ham hvilket hun havde gjort. ”Du har ret. Alle har begge sine forældre og et hjem, jeg har ikke engang mig selv. Jeg har kun overlevet med held, et held der snart er opbrugt.” Jonas kiggede på Hilary, han var træt og han lod sweateren varme sig mens han trak vejret og kunne fornemme sin egen ånde, han sende Hilary et træt smil uden rigtigt at vide hvad hun kunne se i ham.
Jonas kiggede på hende da hun kalde ham sin skat og han følte en moderlig stemme fra hende. ”Jeg har prøvet at opsøge hjælp. Men du har ret, folk er bange for mig og jeg er bange for dem. Jeg ved ikke selv hvad jeg laver herude og jeg har aldrig rigtigt haft nogen til at tage sig af mig, du er den første der faktisk har fået så meget her af vide” Jonas kiggede på Hilary og vidste ikke om han burde spørge hende om hvorfor hun kalde ham sin skat, men han lod værd da det gjorde ham tryg. Jonas kiggede på hende og bed sig i tungen af forvirring, nervøsiteten og glæden. Jona kiggede på hende da hun bar ham hen mod hendes bil og han ville egentlig sige til hende hun ikke burde løfte ham, men han var for træt til at sige noget, han kunne mærke da han blev lagt ind på sæddet og han kunne mærke han fik et tæppe på, hans krop slappede af og han kiggede på hende da hun gav ham en sele på. ”Tak” Jonas sende hende et smil og kiggede frem for sig.

//OUT
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Cold and dirty - Hillary.   

Cold and dirty - Hillary.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1