Byen er gået fra forstanden, de korrupte begynder og overtage byen, vil du hjælpe? Så kom og deltag!

IndeksIndeks  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Hilary

Demitri

Jonas.

Theodor-Dominic

Bree

Eragon

Jessica

Ethan

Dominique

Sedna

Latest topics
» Besøg af lillebror - Dominique
Søn maj 11, 2014 4:53 am by Hilary

» Velkommen til Liars & Thieves.
Søn apr 20, 2014 10:38 pm by Gæst

» TEST TIL HS SIDE
Tors nov 14, 2013 6:41 am by Gæst

» Visit on a surprised - daddy
Lør okt 26, 2013 4:54 am by Hilary

» Okay, mafia-plot?
Man jul 29, 2013 10:12 pm by Rachelle

» Venter på Tulip ~ Theresa
Tors jul 18, 2013 5:45 am by Mike

» Domiiiiique! //Dominique//
Man jul 15, 2013 10:20 am by Dominique

» Jamen, halløj da~ - Dominique
Man jul 15, 2013 4:49 am by Dominique

» En ny familie - Hilary
Tirs jul 02, 2013 12:07 am by Jonas.

» I can not live without ya! Emner.
Fre jun 28, 2013 8:55 am by Theodor-Dominic

» Reklame - Fortress
Man jun 24, 2013 9:20 am by Gæst

» Undskyld ~
Fre jun 21, 2013 3:58 am by Theodor-Dominic

» LOLOLO! THEODOR-DOMINIC
Tors jun 20, 2013 11:20 pm by Theodor-Dominic

» Another night at work - Rachelle
Tirs jun 04, 2013 2:43 am by Bree

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Fre maj 31, 2013 12:01 am by Gæst

» Tændt - Bree
Ons maj 22, 2013 1:35 am by Bree

» So, this is my new job! - Demitri
Fre maj 17, 2013 7:34 am by Bree

» Lidt nyheder fra A.
Tors maj 16, 2013 6:40 am by Jonas.

» Idé til konflikt
Tors maj 16, 2013 5:20 am by Jonas.

» Søgning af emner og andet
Ons maj 15, 2013 6:54 pm by Demitri

» Overarbejde! Jeg gør mit bedste kære venner!
Ons maj 15, 2013 8:39 am by Nanalew

» What to do? - Jessica
Ons maj 15, 2013 6:51 am by Dave

» Moi søger peeps ;-)
Ons maj 15, 2013 2:06 am by Bree

» Relationer
Ons maj 15, 2013 2:05 am by Bree

» We meet again - Ethan
Ons maj 15, 2013 1:40 am by Bree

» Look Damien. This is your aunt - Jessica
Tirs maj 14, 2013 9:08 am by Demitri

» Lidt af hvert! ;-)
Tirs maj 14, 2013 7:36 am by Bree

» Never Say Never
Tirs maj 14, 2013 1:19 am by Bree

» Time to make friends - Ethan
Søn maj 12, 2013 8:38 am by Ethan

» Fravær - Vi ses igen
Søn maj 12, 2013 7:37 am by Jessica

Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 11, Ons aug 10, 2016 7:17 pm

Share | 

Formelt Besøg.

Go down 
ForfatterBesked
Jonas.
Admin

Antal indlæg : 41

IndlægEmne: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 7:41 am

Vejret var små grådt denne tirsdag morgen hvor der var reklameret med et formelt besøg der skulle komme i byen. Koncerthuset havde været lukket hele morgenen for at man kunne gøre klar til dette specielle besøg der kom fra landets højeste magter. Carone DeCranche der skulle komme på besøg var dette lands præsident og han var den der havde højeste magt i dette land. Varmen der var blevet lovet af vejr udsigten holde ikke trit og vejret havde valgt ikke at følge metreologernes forudsigelser. Carone der var oppe i årene lignede ikke en der var halvtreds selvom han havde de år på bagen.

Gaderne var lukket for at Præsident DeCranche kunne komme frit ind i byen og der ikke skulle være nogle i vejen og det blev der også holdt. Politi eskorten der havde ført ham fra hans private hus havde kørt det meste af dagen og var endelig nået frem til Sterlin City. De mange biler der kørte på række hvor præsidenten kunne sidde i hvilken som helst bil var forbløffende. Alle biler havde formørkede ruder i tilfælde af at lejemordere skulle gå efter DeCranche var forhøjet denne uge da der havde været mordforsøg for nogle uger siden. Ingen mennesker havde kendt til denne tur der skulle være til Sterlin City af sikkerheds mæssige årsager og der skulle helst ikke være noget forvirring. Paraden af biler der kørte kørte med et regelmæssigt tempo gennem byen og direkte ind til midterbyen hvor bilerne stoppede foran koncerthuset. Ruderne i koncerthuset der var skudsikre havde fået stillet vagter langs vinduerne indenfor og nu hvor bilerne stod stille steg folk ud fra de forskellige biler og hen til den tredje midterste bil. Den sorte Cadillac var den der havde transporteret DeCranche blev nu åbnet og alle livvagterne stillede sig omkring ham hvorpå han gik ind i koncerthuset.

Koncerthuset var prydet ekstra smukt op til denne begivenhed og der hang guilander og alle mulige andre formelte ting. Præsident DeCranche gik direkte op på scenen og om bagved hvor han skulle vente på at folk ville komme og han skulle holde sin tale for at hilse den nye rektor selvom det ikke var hans job at hilse hende velkommen. DeCranche gjorde kun dette fordi det var en rektor der skulle styre den skole han havde gået på den gang han boede i Sterlin City. Byen havde ændret sig meget siden sidst han havde været her måtte han indse og dette var første gang han var i byen siden han havde været her for lidt over tretten år siden. DeCranche havde også valgt at når den nye borgmester skulle vælges ville han komme på besøg og hilse ham velkommen, men sådan var det åbenbart ikke da ingen havde fortalt ham om det, men at besøge borgmesteren måtte være en anden dag.

Dørene i koncerthuset blev åbnet og folk der ville ind kunne komme ind og høre Præsident DeCranche tale og stille spørgsmål han skulle svare på. Selveste nogle spørgsmål der skulle stilles var han klar på og nu galt det bare. Folk kunne komme ind nu og han var klar til at gå på scenen.

//. Dette er et plot og alle har tilladelse til at deltage i dette. Jeg spiller en mand ved navn Carone DeCranche som er præsident. Har man lyst kan man følge plottet som har en gang der skal gås. .//
Tilbage til toppen Go down
http://bloodworkers.danskforum.net
Hilary
Bogmester familiemedlem

Antal indlæg : 78

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 8:51 am

Outfit :

Vejret var ikke det aller bedste, og derfor havde den unge rektor på SCIS skolen taget noget halv lunt tøj på. Hun havde holdt et øre inde for de forskellige steder i byen, og derfor vidste at præsident kom på besøg i byen. Hun havde dog ikke regnet med at se hans bil kører forbi hvor hun gik. De mange biler kom i træk. Hun gik i sit hverdags tøj, hun havde ikke været på skolen i dag, ikke i dag. hun havde forebredt sig på at skulle ind til samtale med præsident. Hun havde nogle spørgsmål og en takkelse til ham. Hvis ikke han havde været sådan et slags forbilled, var hun aldrig blevet læreinder, eller rektor på skolen. Hun gik med lange skidt og kom hen til koncerthuset og så de mange biler holde der, muligvis tomme og muligvis ikke. Hilary gik hen mod døren, og vidste ID for at sikre de var sikre på hvem hun var.
Hilary Erica Smith.
24 år.
Rektor på SCIS skolen.
La Ville A2.

Hun stod nu inden for dørene, hun så sig om, hendes hår var løst, hun havde hue på, som var en smule lang os hang bag ved, en sort cardigan og nogle gulbrune lettebukser. Hun havde givet vagterne sin taske med pung og det i. Hun var klar over at de gjorde alt for at beskytte manden. Hun gik hen mod døren og bankede på inden hun bare gik ind. Bag døren var han. Hun lukkede døren bag sig og gik hen mod ham, og hilste pænt "Goddag hr. præsident, jeg er den nye rektor på SCIS skolen," sagde hun med et smil og så op på ham. Hendes lave højde var på mange måder sød og irriterende. Men hun tog sig på baglommerne og fandt en blok frem sammen med blyant, og gjorde klar til at skrive. "Jeg har et par spørgsmål til dig, men jeg ville også gerne bede dig komme ud og se skolen, jeg har lavet om på den, sådan som du ændre min verden," sagde hun og smilte skævt til ham.
Dette var en drøm der gik i opfyldelse for hende. Hun håbede virkelig på at han ville tage med hende ud til skolen, men han måtte vel også sige nej, for at beskytte sit liv.
Jonas.
Admin

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 9:10 am

Carone sad på en stol og slappede af da døren bag ham gik op. Stolen han sad på drejede han og fik udsyn til en ganske ung dame og da han sad på stolen var han lidt mindre end hende, han kiggede på hende da hun hilste med en fornem hilsen. "SÅ de er Frk. Erica Smith. Byen har gjort et godt valg af en til at blive rektor på skolen." Carone kiggede på Frk. Smith og rejste sig op så han kom op i sin fulde højde. Selveste størrelses forskellen var til at se nu da han var næsten to hoveder højere end hende. Forskellen gjorde ikke noget for de fleste men at folk der var lavere end ham var der ingen ting man kunne sige noget, heller ikke selvom han var langt op i årene. Carone lavede et let buk for at vise at selvom han var en præsident, kunne han stadig være en gentleman. Carone kiggede ganske let på den unge dame da han havde rejst sig op i sin fulde højde igen og rækkede hånden frem mod hende for en af de venlige hilsner han havde i ærmet.
"Du kan bare stille løs af spørgsmålene, så vil jeg svare. At tage ud og se skolen efter så mange år vil være mig en ære, jeg var der sidst da jeg gik ud af skolen og har op til flere gange haft i tanker at besøge den, men at høre du har lavet om på den både forvirre mig og tilfreds stiller mig. Men ja, vi kan tage ud og kigge på skolen bag efter." Carone kiggede på hende med et let smil og satte sig ned på en stol, han lavede et enkelt klap og døren gik op og en af hans livvagter stod der. "Hent en stol til den unge dame, hun skal have noget at sidde på mens vi snakke og du må også gerne hente et eller andet at drikke til os." Carone snakkede ikke med en streng stemme men en blid stemme. Carone var blevet en præsident i en tidlig alder men der var også mange ting der var blevet holdt hemmeligt fra staten i al den tid han havde siddet på magten og om der var nogle der vidste det eller ej, interesserede ham ikke. Carone smilede da der kom en stol ind til hende og der var en der kom med nogle glas vand. Carone var ikke en der drak alt muligt andet, han foretrak helst et glas vand at drikke lige meget lejlighederne, men hvis det var Hilary ønskede noget andet at drikke, ville vagten bare hente det. Vagterne stillede aldrig spørgsmål til Carone da de vidste han havde sine særheder, men det var også sådan at den kære præsident helst gerne ville have det.
Hilary
Bogmester familiemedlem

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 9:47 am

Hilary var overrasket over Carone kendte til hendes efternavn, det gjorde hende nærmest glad. Hun nikkede og smilede glad gik hen til bordet og så respektfuld på manden. Hun var så glad for at han kunne hendes navn! Hun så ned i gulvet da hun ikke ville være respektløs at bare stirre på ham. "jeg takker." sagde hun og havde et smil på læben. Hun så op på ham da snakkede om at han havde gået på skolen. Det var som at være elev igen, og være til historie! Men dog ikke helt alligevel.
"Jeg har sat skolen i det billed jeg selv ønskede, for fred og harmoni men den viser også at dem med en uddannelse kan få magt," sagde hun og så til siden, da en vagt kom med en stol til hende bag efter han havde sagt de skulle hente en stol til hende. Hun satte sig i den, og gjorde klar til at skrive noter ned om deres samtale. Hun så om på vagten, der gik igen efter noget drikke. Hun vendte blikket mod Carone igen og gjorde klar til at skrive. "Hvad mener De om smugleriet i byen? Hvis de selv skulle gøre noget, hvad ville de så gøre?" spurgte hun og så op på ham og lod ham tænke inden han fik det næste spørgsmål. Lidt efter kom hun med det næste, "Mener de kvinder er lige så gode og vigtige for væksen i byen, som mænd? Der er jo snak om at kvinder har flere sygdage og blive væk længere tid fra deres job, er de med eller mod det?" spurgte hun og skrev hans navn på blokken. Dette var helt beskriveligt fedt.
Jonas.
Admin

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 10:17 am

Carone kiggede på Hilary og måden hun reagerede på kunne han regne ud at hun ikke vidste at han læste foran sig. Carone smilede til hende med sit rolige charmerende smil. Smilet var kendt for at være det der hjalp ham med at vinde valget. Carone kiggede på hende da hun sagde at hun takkede og tog en dyb indånding.
"Det nu mig der takker. Men de fleste ved at jeg læser foran mig på dem jeg hilser. Jeg kender allerede fleste navne på folk der arbejder i byen. Jeg ved også at jeg havde en finger med i spillet om at de blev ansat" Carone kiggede på hende med et tilfreds smil. At have en finger med i ansættelser af folk der skulle arbejde var noget han med glæde gjorde. Carone havde en finger med i mange ting. Specielt når det galt om at ansætte folk i de forskellige brancher. Carone var en god ven af den tidligere borgmester og det var også derfor det var aftalt at han skulle komme på besøg.
"Det er godt du har valgt det. Det er noget de fleste ikke gør. Da jeg så på den ansøgning De havde sendt, så fandt jeg det også klogt i det skulle være dig." Carone kiggede på hende mens han snakkede med den blide stemme og kiggede på hende. Carone havde fundet hendes ansøgning spændende den gang han fik lov til at læse den for et halvt års tid siden. Valget af inspektør var kommet lidt bag ham men den gamle inspektør der havde været før Hilary var ikke kun streng. Nogle af børnene der havde haft hende arbejdede nu for ham i nogle af hans hemmelige sager. Carone kiggede på hende da hun tog blokken frem og kiggede på blyanten og kiggede hende i øjnene da hun spurgte ham omkring smugleriet og hvad han ville gøre.
"Jeg vil prøve at stoppe det så godt jeg kan for at få byen op og stå. Smugleriet der sker er noget jeg er strengt imod og sammen med havnepatruljeringer stopper vi alle både der kommer og går for at fjerne alt smugleri til byen." Carone snakkede med en rolig stemme og kiggede på hende mens han fulgte hendes bevægelser. Carone lyttede til hendes næste spørgsmål og tænkte sig hurtigt om. Carone kiggede på hende da han havde udformet sit svar i hovedet.
"Jeg mener faktisk ikke det er kvinder der har flest sygedage om året. Efter min mening er det faktisk mænd der har flest sygedage om året. Efter mine statistikker så har kvinder kun omkring 30 sygedage årligt eller mindre, mens mænd er op på 60 og ned. Så jeg er imod det og syntes det er kvinde diskrimination." Carone kiggede på hende med et roligt blik og hans albuer var i hans lår mens hans hænder var mod hinanden. Carone kiggede roligt på hende med et roligt blik og havde sine svar klar og var sikker på at hun havde flere spørgsmål efter dem hun lige havde stilt.
Hilary
Bogmester familiemedlem

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 11:34 am

Hilary så på ham, det var et smil der ikke kunne gå væk fra hendes læber. Hun så overraskede men glad på Carone. ”Det glæder mig da,” sagde hun og grinede svagt. ”Det glæder mig, at De har haft en finger i spillet om det arbejde til mig,” sagde hun og lagde hovedet lidt forover. Det var en ære i at han havde valgt hende, og hun lyttede til hvad hans sagde, han var på en måde meget tiltalende, og det gjorde hende på en måde meget nervøs. Hun pustede roligt ud og smilede forsat til ham.
”Det er rart du er inde for det, ellers skulle jeg fyres hvis det skulle sætte tilbage,” sagde hun og smilede en smule. Hilary havde godt havde hørt om den tidligere rektor, hun havde ikke haft hende eller mødt hende, men det var nu også ret. Hilary vil ikke være en heks som nogle af de andre, men hen af en der godt kunne være sur og led men for deres ejet bedste.
Hilary var positivt overrasket over hans svar til det første, hun skrev dog det første ned og nikkede til det han sagde, en god leder skulle der jo til. Hun kiggede op på ham, da han gik videre og hun så overrasket på ham. Det var uventet fra hendes side at høre det. Han var jo en hver dames drøm! Hun nikkede og så forstående på ham. ”Nu går kvinder jo også på barsel, og det gøre jo de væk fra arbejdet, men de skaber jo de næste arbejder for landet, så jeg sige, det er klogt sagt af dem,” sagde hun med et kort grin på læben og skrev det ned.
Efter hånden stillede hun flere spørgsmål, og gjorde klar til de kunne tage over til skolen.
Jonas.
Admin

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   Søn mar 17, 2013 11:48 am

Det morede Carone at det glædede hende at han takkede for at møde hende. Carone kiggede på hende med et roligt blik. "Som præsident skal man jo gøre noget for sit folk. Dette er en af de mange ting jeg gør for at vores land ikke er i arbejdsløsheden de fleste andre lande er ramt af lige for tiden. Hver en mand der kommer til landet tilbyder vi straks et job og som De kan se, så hjælper vi også med en god løn." Carone smilede til Hilary og kiggede på hende med sit rolige blik. Han sende hende et chamerende smil. Det glædede ham at hun ikke var som den tidligere rektor som nærmest havde været der dengang han gik i skole. Carone kiggede på Hilary og sende hende et afslappet smil og fulgte hendes bevægelser da hun noterede det han skrev ned.
"Kvinder er undskyldt angående barsel. Når de bliver gravide er det ikke altid planlagt. Jeg ved det da jeg ved hvad der foregår at ting her i landet. Mange sager går forbi mig og mange af de ofre jeg kender tager jeg ud og besøger, folk der er blevet skudt og så videre. Kvinder der er gravide og har været det er undskyldt da graviditeten ændre på deres forsvar systemer." Carone kiggede på Hilary med et tilfreds smil og besvarede alle de andre spørgsmål hun stilte, han nød at der var nogle der spurgte ind til de forskellige ting og det at han kunne vise han kunne lede landet uden hjælp fra nogle.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Formelt Besøg.   

Formelt Besøg.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1